خدایا....

...هی روزگار

خدایاتوراغریب دیدم وغریبانه غریبت شدم،،،

........................................

تورابخشنده پنداشتم وگناه کار شدم،،،،،

.....................................................

توراوفادار دیدم وهرجارفتم بازگشتم،،،،،

.................................................................

توراگرم دیدم ودرسردترین لحظه هابه سراغت امدم،،،،

...........................................................................

تومراچه دیدی که وفادارماندی،،،،،،،،،،،،،،،،،،،.........

...............................................

.........................................................

 

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت14:12---29 آذر 1391
بزرگترین عبادت
لبخند به پسرک کفاشی است
که نان آور خانه است
که به جای کیف قاپی
کفش آدم های پولداری را برق می زند . . .


مریم
ساعت17:14---28 آذر 1391
من دلم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم!!

عاری از عاطفه ها

تهی از موج و سراب

دورتر از رفقا…

خالی از هرچه فراق!!

من نه عاشق هستم ؛

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من دلم تنگ خودم گشته و بس…!


پویا
ساعت12:58---26 آذر 1391
هروقت سیلی خوردی بگو یازهرا
هروقت دستتوبستندبگو یاعلی
هروقت بی یاورشدی بگو یاحسن
هروقت آب خوردی بگو یاحسین
امااگرتشنه شدی،آب نخوردی،دستتوبستند
بی یاورشدی،سیلی خوردی
بگو:
امان ازدل زینب


مهدی
ساعت2:15---26 آذر 1391
سلام الی جان چرا نمیای دیگه؟

چرا جوابما نمیدی


پاسخ:سلام داداش مهدی میام


امیرحسین
ساعت20:01---24 آذر 1391
سلام حالا میتونی عکسهایی که میخوای کپی کنی
پاسخ:ممنون داداشی بازم سربزن


مهدی
ساعت15:56---24 آذر 1391
سلام الی جان*آبجی عزیز.
لینک هستید که
خیلی خوشحال میشم که باهم نظر بدیم.
چه موقع هایی تو وب هستی؟خبرم کن ؟
منتظرتم آبجیاینم گل تقدیم به آبجیم هرچند خودت گلی


ساناز
ساعت13:04---24 آذر 1391


خاطرات را باید سطل سطل از زندگی بیرون كشید...
خاطرات نه سر دارند،نه ته!!!
بی هوا می آیند تا خفه ات كنند...
میرسند گاهی وسط یك فكر،گاهی وسط یك خیابون...
وگاهی حتی وسط یك صحبت سردت میكنند؛
رگ خوابت را بلدند! زمینت میزنند...
خاطرات تمام نمیشوند،تمامت میكنند...!!!


دریا من عشقمو میخوام
ساعت1:00---24 آذر 1391
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی.روزگار دیگه کاریش نمیشه کرد.مرسی.خوشحال میشم لینگم کنییییییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 23 آذر 1391| 19:15|eli|