دلم گرفته...

...هی روزگار



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت14:11---29 آذر 1391
فوق الاعاده زیبا بود...


كيميا
ساعت0:45---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی





اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی





پیشاپیش یلدات مبارک
پاسخ:مرسی کمییاجون


مهدی
ساعت22:43---23 آذر 1391
سلام الی جان.
خوبی آبجی ممنون که آمدی به وبم و خودتا لینک کردی ازت ممنونم خوشحال میشم بیشتر بیای و نظر بدی گلم.منتظرت هستم


مریم
ساعت12:23---23 آذر 1391
برای آخرین بار آپم
خواستی بخون نظر بده
حلالم کن
خدافظ


مریم
ساعت23:18---22 آذر 1391
سلام الی

اومدم برای خدافظی

فردا برای آخرین بار آپم

خواستی سر بزن

نظر بذار

حلالم کن

باااای
پاسخ:سلام گلم بهت سرمیزنم


پویا
ساعت13:07---21 آذر 1391
کلاس اول خوانديم آن مرد در باران آمد …

اکنون مي فهميم تا آن مرد نيايد باران نخواهد آمد …

چه انتظار عجيبي! تو بين منتظران هم، عزيز من، چه غريبي!

عجيب تر كه چه آسان، نبودنت شده عادت، چه بي خيال نشستيم

نه كوششي نه وفايي

فقط نشسته و گفتيم: خدا كند كه بيايي ...!


kimia
ساعت19:48---20 آذر 1391
من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...



یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم



ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...



و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!

........................................................ .



سلام گلم ممنونم ك سرزدي...شما هم لينك ميشين
پاسخ:سلام عزیز خواهش


امیرحسین
ساعت18:16---20 آذر 1391
سلامممم شما هم وب قشنگی داری ممنون از این که لینکم کردی منم لینکیدمت

پویا
ساعت11:37---20 آذر 1391
جنس من ازآهن واز سنگ نیست
من دلم تنگ است ویاردلتنگ نیست
حال دل از من نمی پرسی چرا؟
حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست!!؟


پویا
ساعت11:36---20 آذر 1391
سلام

ممنون که بهم سر زدی

من بهت سر میزنم فقط پ نمیکنم همین



فاطمه
ساعت16:48---18 آذر 1391
سلام وب جالبی داری به منم سربزنپاسخ:مرسی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 13 آذر 1391| 19:16|eli|